آموزش کار با فوم ساز اسمگ مدل MFF01

فوم ساز اسمگ یکی دیگر از محصولات کاربردی اسمگ (SMEG) است که برای افرادی که تمایل به نوشیدنی های گرم دارند بسیار مناسب است. این دستگاه کاربردی در رنگهای متنوع موجود می باشد برای درست کردن هات چاکلت یا داغ کردن شیر یا درست کردن کاپوچینو از این دستگاه خوش‌ ساخت جمع و جور استفاده میکنیم در ادامه به بررسی کار با این دستگاه خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

معرفی فوم ساز اسمگ

فوم ساز اسمگ از استیل ضد زنگ ساخته شده که به وسیله رنگ های بسیار زیبا پوشانده شده است. کاسه بالایی نیز از استیل جلا داده شده است. درپوش از پلاستیک محکم ‌تریتان است و بقیه‌ ی قسمت‌ ها مانند دسته از پلاستیک ساخته شده است. طراحی آن بسیار شیک و منحصر به فرد می‌ باشد و به نسبت بالایی با دیگر دستگاه‌های کف ساز شیر عادی متفاوت است.

حداکثر توان این دستگاه 500 وات است و این توان واقعی است پس به صورت بهینه کار می کند و به راحتی از عهده‌ ی انجام ساخت و تهیه‌ ی کف شیر بر می‌آید.

دستگاه دارای 2 دیسک می باشد دیسک دندانه دار برای فوم دهی و دیسک بدون دندانه برای هم زدن استفاده می شود.

فوم ساز اسمگ

برنامه های فوم ساز اسمگ

روی بدنه یک پیچ ولومی تعریف شده است که با چرخاندن آن می‌ توانید شیر را در حالت‌ های مختلف تهیه نمایید و از آن استفاده کنید.

  • هات چاکلت
  • شیر داغ
  • شیر داغ با فوم کم
  • شیر داغ با فوم زیاد
  • شیر سرد با فوم کم
  • شیر سرد با فوم زیاد
  • و حالت دستی

کافیه طبق برنامه کاری که می خواهیم را انتخاب کنیم تا دستگاه برای ما انجام دهد. همچنین به لطف عملکرد دستی، می توان از آن برای تهیه چای، دم کرده و سایر نوشیدنی های داغ استفاده کرد.

برای استفاده از برنامه هات چاکلت کافیست شیر و شکلات را باهم در ظرف استیل ریخته و برنامه را انتخاب کنید بعد از چندثانیه به شما یک هات چاکلت لذیذ تحویل می دهد همچنین با انتخاب برنامه شیر داغ با فوم زیاد می توانید طعم یک کاپوچینو منحصر به فرد را تجربه کنید.

همچنین دستگاه دارای عملکرد سرد و گرم می باشد که نیازی به گرم کردن اولیه شیر نیست. به همین دلیل می توان شیر را در حالت سرد نیز در مخزن آن ریخت. فوم ساز اسمگ، در چند ثانیه می‌ تواند فوم را آماده نماید.

در حالت دستی اگر بخواهیم تنها شیر را داغ کنیم کلید را یکبار زده و رها می کنیم و اگر بخواهیم از شیر سرد استفاده کنیم کلید را سه ثانیه نگه می داریم و بعد رها میکنیم دیگر شیر داغ نمی کند.

امیدوارم که این مطلب لذت برده باشید. برای خرید این محصول می توانید بر روی خرید کف شیر ساز اسمگ مدل MFF01 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا